piątek, 16 marca 2012

Wstęp. ( Prologue. )


Wziąłem brata na ręce i pokierowałem się z nim w stronę samochodu. Posadziłem go w foteliku, zapiąłem pasami. Sam usiadłem na miejscu kierowcy. Zapiąłem pas i odpaliłem auto. Ruszyłem w stronę kliniki. Chłopiec był bardzo smutny, jak zwykle z resztą, ale wcale mu się nie dziwiłem. (…) Po półgodzinnej podróży, dojechaliśmy. Wyszedłem, po czym pomogłem czterolatkowi wysiąść z samochodu. Z bagażnika wyjąłem torbę z rzeczami Allan’a. Chwyciłem jego drobną dłoń i razem pokierowaliśmy się w stronę drzwi. Pchnąłem je i weszliśmy do środka. Skierowaliśmy się do gabinetu doktora Brown’a, a ten przywitał nas lekkim uśmiechem. To on od zawsze był odpowiedzialny za badania mojego brata. Pomogłem młodemu się przebrać i razem z lekarzem poszliśmy zaprowadzić go na salę. Torbę czterolatka położyłem przy jego łóżku szpitalnym. Doktor miał go zabrać  na rutynowe badania, a ja w tym czasie musiałem wrócić do domu. Obiecałem jednak Allan’owi, że po południu przyjadę i to w dodatku z chłopakami. Pożegnałem się z malcem, a gdy pielęgniarka go zabrała, sam skierowałem się ku wyjściu. Wszedłem do samochodu, zapiąłem pas i odpaliłem silnik. W drodze powrotnej myślałem .. bałem się, że może jego stan się pogorszył. Ostatnio narzekał na częste bóle, więc przyjechaliśmy miesiąc wcześniej, niż było to planowane …
~ Nazywam się Zayn Malik i jestem pełnoprawnym opiekunem mojego chorego na zapalenie mięśnia sercowego, czteroletniego brata Allan’a.

~*~

Tak więc, oto wstęp. Mam nadzieję, że ktoś będzie to czytał i że będę miała motywację, że mam dla kogoś pisać. Rozdział pierwszy? Przewiduję niedługo. Muszę jedynie go dokończyć  : >
Pisane przy :
- Louis Tomlinson – Look After You.
- Bonnie Tyler – Total Eclipse Of The Heart.

~ Pozdrawiam, A.

3 komentarze:

  1. Ciekawy. Zapowiada się inaczej niż wszystkie, co czyni go ciekawym :).
    Myślę, że będę czytac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się zapowiada, choć jak dla mnie stanowczo za krótko :p

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Ania & Martyna, czasami jeszcze Josh.