niedziela, 8 kwietnia 2012

Powiadomienie.

Dzień dobry wieczór bardzo. Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze. Cieszą mnie niezmiernie te wejścia, których jest już ponad 2100. Cieszę się bardzo, że czytacie to opowiadanie i że się Wam ono choć trochę podoba. A również to, jak wyznajecie mi miłość. ( TEŻ WAS KOCHAM <3 ). Ale, póki co, nie ma mnie w domu, nie mam jak pisać i w ogóle nie mam dostępu do mojego komputera. Bardzo przepraszam. W tygodniu powinnam coś dodać, postaram się, ale niczego nie obiecuję. Proszę też, żebyście ( jeśli możecie oczywiście ) mnie polecały / polecali. Zapraszam Was również na ten mój blog, o Larrym, na którym znajduje się dopiero prolog. ( Link podałam w rozdziale trzecim ). To chyba będzie na tyle. Kocham Was w Horanka mocno, a może i nawet w Maliczka. Tak więc .. dziękuję, papapapappapapapapapapapapa xxx

1 komentarz:

  1. Wracaj jak najszybciej i pisz bo ja tu nie wytrzymuję. :-) Mam nadzieję, a za razem prośbę żebyś pisała dłuższe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Ania & Martyna, czasami jeszcze Josh.